3-1-5 x-force

http://

Wzrost efektywności o 40%

xforce%20trening[1]Trening negatywny na opatentowanych urządzeniach X-Force to o 40% większy ciężar podczas negatywnego ruchu mięśni (opuszczanie).

Powoduje on większą liczbę mikrourazów mięśniowych odpowiedzialnych za szybki wzrost i wzmocnienie mięśni.

Dla Ciebie oznacza to eksplozję siły i masy mięśniowej, przy mniejszej liczbie treningów i w krótszym czasie.

„Poczuj różnicę” – X-Force tylko w Nautilus Training Center

Otoczymy cię opieką najlepszych trenerów.

Każdego dnia w Klubie czeka na Ciebie doświadczony trener dyżurujący. W dowolnej chwili możesz poprosić go o pomoc lub radę.

Będąc u nas pierwszy raz dodatkowo otrzymasz godzinny trening wprowadzający. Ty, trener, pot i energia.

Jesteśmy do twojej dyspozycji.

Karta treningowa, na której śledzisz swoje postępy

karta treningowa xforceBez odpowiedniego planu treningowego aż 90% osób trenuje nieefektywnie, czego konsekwencją jest brak osiągnięcia założonego celu.

W Nautilus Training Center to certyfikowany trener ułoży dla Ciebie dopasowany plan treningowy, a swoje postępy będziesz mógł śledzić na specjalnych kartach treningowych.

 

11 maszyn, byś ze zdwojoną siłą poczuł różnicę

  • Biceps Curl
    w prosty i wygodny sposób zaangażujesz mięśnie bicepsu i mięśnie przedramion. Dzięki fazie negatywnej powodujesz szybszy wzrost włókien mięśniowych.
    Biceps-Curl-slide

  • Deltoid Lift
    wzmacniasz jednocześnie dwie partie mięśniowe ( m. naramienny, m.czworoboczny i  m. przedramion), które działają niezależnie od siebie. Poprzez zmienny opór ( faza koncentryczna i ekscentryczna) aktywizujesz mięśnie do zwiększonej pracy, a co za tym idzie w krótszym czasie w jednej serii wykonasz pracę rzędu kliku ćwiczeń.Deltoid-Lift-slide
  • Deltoid Press
    maszyna pozwala w bezpieczny sposób kształtować mięśnie barków (m. naramienny i m. tricepsu), dzięki technice 3-1-5 chronisz mięśnie przed naciągnięciami-nadwyrężeniami.Deltoid-Press-slide
  • Horizontal Leg Curl
    zwiększa siłę i moc tylnej części ud (m. dwugłowy uda). Pozwala wzmocnić ścięgna i poprzez prawidłową izolację pracującego mięśnia chronisz go przed niepotrzebnymi kontuzjami. Trening jest prosty, bezpieczny i skutecznyHorizontal-Leg-Curl-slide
  • Lat Back Pull
    zintensyfikowana praca mięśnia najszerszego grzbietu. Aktywizujesz również mięsień dwugłowy ramienia i mięśnie przedramion.Lat-Back-Pull-slide
  • Lat Back Row
    wzmacnia mięsień najszerszy grzbietu z dodatkowym akcentem na mięsień bicepsu. Poprzez odpowiednią technikę i pozycję unikniesz nadmiernego obciążenia odcinka lędźwiowego. Lat-Back-Row-slide
  • Leg Press
    w skuteczny sposób zaangażujesz większość mięśni kończyn dolnych( m. czworogłowy i dwugłowy uda i brzuchaty łydki) i w znacznym stopniu m. pośladkowe. Powodujesz również wzrost chrząstek stawowych przez aktywację hormonów, które mają bezpośredni wpływ na mineralizację kości i powierzchni stawowych.Leg-Press-slide
  • Leg Quadriceps
    w sposób najbardziej efektywny wyrzeźbisz mięśnie czworogłowe ud,  ponadto stabilizujesz, chronisz stawy kolanowe przed niechcianymi przeprostami, które mają negatywny wpływ na więzadła kolanowe (krzyżowe przednie, tylne i poprzeczne). Trening odbywa się w komfortowej pozycji.Leg-Quadriceps-slide
  • Pec Arm Cross
    trening angażuje mięśnie klatki piersiowej i mięśnie naramienne. Poprzez odpowiednią pozycję na maszynie odpowiednio rozciągniesz pracujące mięśnie, unikniesz przykurczów dzięki temu mięśnie są bardziej elastyczne , co ma bezpośredni wpływ na ich wygląd. Pec-Arm-Cross-slide
  • Pec Seated Press
    poprzez wielostopniową regulację maszyny maksymalizujesz efektywność treningu mięśni klatki piersiowej , jednocześnie wzmacniasz m. tricepsu i m. naramienne.Pec-Seated-Press-slide
  • Abdominal Crunch
    zwiększone obciążenie o 40% w drodze powrotnej zmusza mięśnie brzucha do wzmożonej pracy. Tak silny bodziec w prosty sposób zaakcentuje i wzmocni brzuch.Abdominal-Crunch-slide
  •  

Odkryj korzyści programu treningowego:

xforce-logo