Treningi grupowe

Treningi Grupowe (Fitness)

Z jednej strony to najnowocześniejszy trening całego organizmu, z drugiej zaś szczególnie motywujący rodzaj treningu, który po prostu sprawia przyjemność. Aerobik jest treningiem układu krążenia, polepsza koordynacje ruchów, nadaje gibkość i kształtuje umiejętność odczuwania własnego ciała. Wszystko to daje w efekcie znaczną poprawę samopoczucia.

Lecznicze działanie aerobiku Wzmocnienie procesów przemiany materii, co oznacza zwiększenie zużycia kalorii; zapobieganie chorobom układu krążenia i serca poprzez poprawę wydajności serca; poprawę zdolności przyswajania tlenu; zwiększenie ogólnej wytrzymałości; poprawa stanu kondycyjnego organizmu w każdym wieku i spowolnienie procesów starzenia; zmniejszenie napięć stresowych; poprawa koordynacji, motoryki, a także pracy mózgu.

Regularne ćwiczenia aerobowe są korzystne dla całego organizmu. Usprawniają i wzmacniają wszystkie mięśnie, poprawiają wydolność płuc i pracę serca. Są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania ciała i umysłu.

Posiadamy szeroki wachlarz wielu form aerobiku, różnicowany zarówno pod względem intensywności, trudności, jak i specyfiki ćwiczeń. Każdy znajdzie coś dla siebie. Poniżej przedstawiamy naszą ofertę:

Treningi wzmacniające mięśnie i rzeźbiące sylwetkę, biegowe

Opis Odzialywanie na partie ciala Wykorzystywany sprzęt Poziom trudności Poziom intensywności
Antycellulit Proste ćwiczenia kształtujące i wzmacniające mięśnie oraz ujędrniające skórę. Nacisk na 3 najbardziej kłopotliwe partie ciała: brzuch, uda i pośladki. Wymodeluj swoje ciało, usuń cellulit! Dla osób w każdym wieku! Pośladki, uda, brzuch maty, ovoball, stepy
Body Ball Wszechstronny trening z użyciem dużej piłki. Podczas tej godziny wzmacniamy mięśnie (uaktywniane są zwłaszcza mięśnie głębokie), pracujemy nad stabilizacją oraz elastycznością ciała.
ABS

Strech

Wzmacniamy i modelujemy brzuch, usuwamy „oponkę”, wysmuklamy talię! W drugiej części rozciągamy wszystkie mięśnie, przez co zapobiegamy wielu kontuzjom i usprawniamy ciało. I cz. – brzuch, 

II cz. – całe ciało

maty
Fit-Force Wszechstronny trening skupiający się na ćwiczeniach złożonych, wykonywanych w wielu różnych płaszczyznach. Dzięki niemu rozwiniesz cechy motoryczne takie jak: siła, moc, gibkość, szybkość oraz wytrzymałość, a także poznasz siłę swojego charakteru. 
Pilates Precyzyjne ruchy aktywizują mięśnie całego ciała. Poprawa sprawności, elastyczności, siły, równowagi i świadomości. Pilates kładzie nacisk na jakość, a nie ilość powtórzeń, oraz na koordynację oddechu z wykonywanymi ruchami. Rezultatem treningu jest rozluźnienie i zarazem  wzmocnienie mięśni, szczególnie mięśni pleców i brzucha. Wszystkie grupy mięśniowe, cały gorset mięśniowy maty, ovoball
Pump Trening siłowo-wzmacniający z użyciem sztang.  Kształtuje mięśnie, spala tkankę tłuszczową. Angażujemy wszystkie główne partie mięśniowe. Godzina, po której Twoje ciało będzie piękne wysmuklone i wyrzeźbione. Dla pań i dla panów. Górne i dolne partie ciała; wszystkie grupy mięśniowe sztangi, maty, stepy    
Shape Wyrzeźbij swoje ciało! Trening wzmacniający wszystkie partie ciała z wykorzystaniem sprzętu. Wzmocnij i ukształtuj swoją sylwetkę Górne i dolne partie ciała; wszystkie grupy mięśniowe maty, gumy, ovoball, stepy, ciężarki    
Zdrowe Plecy
Trening wzmacniający mięśnie pleców oraz mięśnie głębokie, posturalne. Pomaga zapobiegać bólom kręgosłupa oraz utrzymywać prawidłową postawę ciała.
Kręgosłup, plecy, mięśnie korpusowe głębokie Duże piłki rehabilitacyjne    
Stability
Poprawia i rozwija siłę mięśni głębokich, a także równowagę oraz stabilizuje stawy skokowe, kolanowe oraz centralną część tułowia. Chroni przed kontuzjami i doskonale kształtuje prawidłową postawę ciała. Ćwiczenia z użyciem specjalistycznego sprzętu. Zarówno dla pań jak i panów.
Trening Funkcjonalny Trening poprawiający sprawność, siłę, równowagę i stabilizacje całego ciała. Ćwiczenia opierają się na funkcjonalności i poprawnych nawykach ruchowych. Wszystkie grupy mięśniowe Sztangi, gumy, ciężarki, piłki, trickboard itp.    
Trening Obwodowy Trening siłowo-wytrzymałościowy, polegający na wzmacnianiu wszystkich partii mięśniowych (a szczególnie mięśni nóg) z użyciem własnego ciężaru ciała i niekonwencjonalnego sprzętu siłowego. Trening poprawiający technikę i ekonomikę biegu oraz kształtujący sylwetkę ciała.
Wybieganie w terenie 1) DŁUGIE WYBIEGANIE – trening wytrzymałościowy charakteryzujący się dużym dystansem oraz spokojnym tempem na poziomie 60-75% tętna maksymalnego

2) INTERWAŁ – trening wytrzymałościowo-szybkościowy, charakteryzujący się dużą intensywnością zmuszający organizm do maksymalnego wysiłku w bardzo krótkim czasie.

3) PODBIEGI (siła biegowa) – naturalna siła biegacza, trening mający bardzo pozytywny wpływ na poprawę siły wytrzymałości i szybkości. Podczas tego treningu używasz masy swojego ciała jako obciążenia, przez co mięśnie zmuszone są do wzmożonej pracy.  Trening również wpływa na stabilizację stopy, a także siłę odbicia od podłoża. Podbiegi zwiększą tolerancję Twojego organizmu na poziom kwasu mlekowego we krwi.

Treningi zawierające układy choreograficzne

Opis Odzialywanie na partie ciala Wykorzystywany sprzęt Poziom trudności Poziom intensywności
Step Basic Proste zajęcia z użyciem stepu dla początkujących. Podstawowe kroki, prosta choreografia. Rewelacyjny spalacz tkanki tłuszczowej. Dolne partie ciała (uda, łydki) step
Step Medium Zajęcia choreograficzne ze stepem. Rozwijasz koordynację, pamięć ruchową i koncentrację. Ćwiczenia o umiarkowanej trudności. Świetny spalacz tkanki tłuszczowej. Dolne partie ciała (uda, łydka) step    
Dance Taniec, zabawa, emocje oraz choreografia, która porywa. Naprawdę przyjemny i efektywny trening! Zajęcia dla grupy średnio- i zaawansowanej. Całe ciało tańczy!  –

Treningi poprawiające kondycję

Opis Odzialywanie na partie ciala Wykorzystywany sprzęt Poziom trudności Poziom intensywności
Tabata Trening interwałowy o wysokiej intensywności. Angażuje wszystkie partie mięśniowe, poprawia wydolność, podkręca metabolizm. Najskuteczniej spala tkankę tłuszczową,  poprawia formę sportową, wydolność anaerobową i aerobową!  Wszystkie grupy mięśniowe + wydolność Sztangi, stepy, maty, drobny sprzęt fitness
Aero
Kick Box
Uderzamy i kopiemy – no contact. Trening kondycyjno – wytrzymałościowy, wykorzystujący elementy sztuk walki. Koordynacja, kształtowanie ciała, energia. Dla średnio- i zaawansowanych pań oraz panów. Wszystkie grupy mięśniowe  –  
Zumba Zabawa, energia, gorąca muzyka! Trening inspirowany rytmami afro- latino. Poprawisz kondycję, ukształtujesz sylwetkę. Prosty, energetyczny trening dla wszystkich! Shake it, move it, feel it! Całe ciało tańczy!  –